Testiranje visokotlačnega sistema

Testiranje visokotlačnega sistema je v zadnjih letih močno napredovalo. V spodnjem prispevku vam bomo na enostaven način razložili kdaj, zakaj in kako se opravi testiranje visokotlačnega sistema (snezorkia, črpalka, injektorji).

Kaj testiramo?

Pod testiranje bencinskega / dizelskega sklopa vbrizga spadajo naslednji sklopi: visokotlačna črpalka, pred-črpalka, injektorji, senzor pritiska, razbremenilni ventil, računalnik za vbrizg. Senzorje in računalnik lahko diagnosticiramo z uporabo diagnostičnega orodja, kateri se priklopi v vozilo (avtotester) in izpiše napake ter parametre. Prav tako se za testiranje elektro komponent uporablja osciloskop. Za testiranje visokotlačnih črpalk in injektorjev pa je potrebna naprava, injektorje in črpalke je za takšen test potrebno iz vozila odstraniti.

Kdaj testiramo:

Največkrat pride do testiranja (na testni napravi) ob sumu na poškodbo visokotlačnega sistema. Pogosti simptomi, ki stranko napotijo do nas na testiranje so:

  • koda napake v vozilu (sveti lučka )
  • vozilo težko vžiga
  • vozilo kadi, iz izpuha je zaznati vonj po gorivu
  • vozilo ima nemiren prosti tek
  • vozilo se pri pospeševanju ustavi
  • vozilo se več ne prižge

Vsekakor pa preventivno testiranje ni slaba izbira. Pri določenih vozilih si lahko s pravočasno diagnozo napake stroške obilno zmanjšamo. Slabo delovanje sklopa vbrizga goriva poškoduje motor in ostale sklope motorja.

Zakaj testiramo:

Sklop vbrizga se testira da se ugotovi, ali za okvaro na vašem vozilu stoji slaba črpalka ali injektorj. Tovrstno testiranje najcenejša in najbolj učinkovita metoda

Kako poteka testiranje injektorjev in črpalk na posebni napravi

Prvi korak je, da se iz vozila odstrani injektor ali črpalka, najbolj efektivno pa je oboje. Pred testiranje je zelo pomembno, da se zunanjost injektorja oziroma črpalke očisti, da se ne poškoduje naprave, na kateri test izvajamo.

Mehanski del črpalke in injektorjev in starejši tipi se testirajo samo na testnih mizah. Primer testne mize (enako uporabljamo tudi v naši delavnici):

Stroj, ki testira dizelske šobe

Naprava opravi test in simulira različna stanja. Nizki obrati, srednji obrati, visoki obrati, prosti tek, emisije. Po končanem testu nam naprava izpiše stanje injektorjev.

Novejši injektorji, ki uporabljajo piezzo kristal, pa potrebujejo še dodatno testiranje le-tega. Pri takšnem testu, je injektorje enako potrebno odstraniti iz vozila in očistiti. Naprava za merjenje piezzo elementa

Scroll to Top

“Nudimo strokovne rešitve za obnovljene in nove injektorje, črpalke in turbine”

Strani

Naročite se na neverjetne ponudbe...

Prijavite se na naše glasilo