OBNOVA ČRPALK IN INJEKTORJEV

OBNOVA ČRPALK

V podjetju smo specializirani za obnovo črpalk visokega tlaka sistema “skupni vod” in klasičnega sistema.

Skupni vod:
Sistem skupni vod se uporablja pri večini sodobnih vozil z dizelskim motorjem. Visokotlačna črpalka ustvari pritisk med 250 in 2500 bar. Sistem je sestavlljen iz črpalke in injektorjev, običajno v na vozilu najdemo tudi predčrpalko, senzorje, regulatorje tlaka in razbremenilne ventile. Značilno za sistem je, da je pritisk enak na vsek injektorjih na vozilu. Sistem običajno krmili motorni računalnik.

Postopek obnove oz. popravila

Črpalka se najprej očisti, vizualno pregleda in stestira na napravi. V podjetju za testiranje uporabljamo naprave proizvajalcev Bosch, Carbon Zapp in Nant. Stroj simulira pritiske iz vozila in ob tem meri količino. V kolikor črpalka ne tesni, ali so količine nepravilne, je črpalko potrebno popraviti ali obnoviti. Po opravljenem popravilu se črpalka ponovno stestira da se preveri tesnost in pravilnost količin.

Nudimo tudi popravilo in obnovo linijski črpalk, vp črpalk, mehanskih črpalk… Pri obnovi se vedno držimo postopkov, predpisanih s strani proizvajalca. Uporabljeni rezervni deli so najvišje kvalitete, na vse storitve pa vedno nudimo 1 LETNO GARANCIJO.

Čas popravila: cca 48h

Cena popravila in obnova je odvisna od količine poškodb/postopka popravila.

OBNOVA INJEKTORJEV

V podjetju smo specializirani za obnovo injektorjev dizelskega visokotlačnega sistema “skupni vod” in klasičnega sistema.

Poleg obnove dizelskega sistema, nudimo tudi obnovo in čiščenje bencinskih injektorjev visokega in nizkega pritiska.

Skupni vod:
Sistem skupni vod se uporablja pri večini sodobnih vozil z dizelskim motorjem. Visokotlačna črpalka ustvari pritisk med 250 in 2500 bar. Sistem je sestavlljen iz črpalke in injektorjev, običajno v na vozilu najdemo tudi predčrpalko, senzorje, regulatorje tlaka in razbremenilne ventile. Značilno za sistem je, da je pritisk enak na vsek injektorjih na vozilu. Sistem običajno krmili motorni računalnik.

Postopek obnove oz. popravila

Injektor se najprej očisti, vizualno pregleda in stestira na napravi. V podjetju za testiranje uporabljamo naprave proizvajalcev Bosch, Carbon Zapp in Nant.

Pri popravili uporabljamo tudi naprave za testiranje električnih komponent injektorja, ter piezzo elementov (open system).
Stroj simulira pritiske iz vozila in ob tem meri količino. V kolikor črpalka ne tesni, ali so količine nepravilne, je črpalko potrebno popraviti ali obnoviti.
Po opravljenem popravilu se črpalka ponovno stestira da se preveri tesnost in pravilnost količin.

Poleg popravila in obnove “common rail” injektorjev, smo specializirani tudi za popravilo in obnovo UIE in HEU injektorjev (PUMPA-DUSA) ter klasičnih injektorjev. Uporabljeni rezervni deli so najvišje kvalitete, na vse storitve pa vedno nudimo 1 LETNO GARANCIJO.

Čas popravila: cca 48h

Cena popravila in obnova je odvisna od količine poškodb/postopka popravila.

Scroll to Top